همکاری Mondelēz و Hershey بر سر فنجان‌ها و کوکی‌های Reese’s Oreo

ترکیب رویایی شکلات و بیسکویت همکاری هرشی و موندلیز برای عرضه محصولات جدید

در حالی که تولیدکنندگان مواد غذایی به دنبال نوآوری و رقابت برای جذب مشتریان با بودجه محدود هستند، شرکت‌های «موندلیز» و «هرشی» با عرضه آخرین محصولات خود، به سراغ دو برند مشهور و محبوب رفته‌اند

تصمیم به ترکیب این دو برند چند میلیارد دلاری، نویدبخش موفقیتی چشمگیر برای این همکاری است درخواست‌های مکرر مصرف‌کنندگان و خلق دستورالعمل‌های خانگی با استفاده از محصولات «ریسز» و «اورئو»، حاکی از تقاضای بالایی برای این محصولات ترکیبی است

محصول جدید بیسکویتی، شامل کرم بادام زمینی ریسز و خرده‌های بیسکویت اورئو است که بین دو بیسکویت ساندویچی اورئو قرار گرفته‌اند فنجان‌های شکلاتی ریسز نیز از لایه‌ای شکلات شیری در پایین و کرم سفید در بالا تشکیل شده‌اند و تکه‌های بیسکویت اورئو در مرکز کرم بادام زمینی قرار دارند

به گفته «دن مونشاین»، معاون بازاریابی شیرینی‌جات هرشی در ایالات متحده، «وقتی متوجه تقاضای باورنکردنی برای ترکیب ریسز و اورئو شدیم، فهمیدیم که باید دست به کار شویم و جادو کنیم این صرفاً یک محصول جدید نیست، بلکه پیوند دو برند افسانه‌ای است که قرار است محصولی بی‌سابقه را خلق کنند و ذهن و ذائقه همگان را متحول سازند »

عرضه اولیه این محصولات برای پیش‌فروش از ۲۷ مرداد ۱۸ اوت آغاز شده و فروش سراسری آن از شهریور ماه آغاز خواهد شد فنجان‌های شکلاتی به عنوان محصولی دائمی توسط هرشی عرضه می‌شوند، در حالی که بیسکویت‌ها به مدت محدود در دسترس خواهند بود و سپس در ژانویه به عنوان بخشی از سبد محصولات برند اورئو به قفسه‌ها بازخواهند گشت

بر اساس گزارش وال استریت ژورنال، این اولین همکاری دو شرکت در زمینه تولید بیسکویت نیست محصولی مشابه در سال ۲۰۱۴ به صورت محدود آزمایش شد

مصرف‌کنندگان با وجود توصیه‌های کاخ سفید و تلاش‌های فردی برای تغذیه سالم‌تر، همچنان به خرید محصولات لذت‌بخش تمایل نشان می‌دهند همچنین، با وجود کاهش قدرت خرید ناشی از تورم، مردم همچنان به صرف هزینه برای محصولات جدید و نوآورانه علاقه‌مند هستند این عوامل می‌توانند به موفقیت محصولات جدید اورئو و ریسز در بازار کمک کنند

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها