آیا نخریدن آگهی در X غیرقانونی است؟ کارشناسان مبارزه تبلیغاتی عجیب FTC را توضیح می‌دهند

سلام 🎙️ خبر فوری داریم از یک جدال داغ و پرپیچ‌وخم در دنیای تکنولوژی و تبلیغات

یک جنگ حقوقی داغ بر سر تبلیغات در پلتفرم اِکس توییتر سابق بین کمیسیون تجارت فدرال FTC و سازمان مدیا مترز Media Matters در جریان است این نبرد فراتر از تبلیغات، درباره آزادی بیان و دخالت دولت است ⚔️

ماجرا از گزارش مدیا مترز درباره تبلیغات کنار محتوای نامناسب در اِکس و توقف تبلیغات شرکت‌ها شروع شد ایلان ماسک هم از مدیا مترز شکایت کرد 💸
حالا کمیسیون تجارت فدرال FTC این سازمان را به ضد رقابت بودن و توطئه برای کنترل بازار تبلیغات متهم کرده است 🤔
یک قاضی، تحقیقات FTC را انتقام‌جویی دولتی برای ساکت کردن منتقدان سیاسی خوانده و متوقفش کرد، اما FTC درخواست تجدیدنظر داده ⚖️
کارشناسان می‌گویند اتهامات FTC عجیب است؛ شرکت‌ها حق آزادی بیان دارند تا انتخاب کنند کجا تبلیغ نکنند و از برند خود محافظت کنند 🛡️
این اقدام می‌تواند بخشی از تلاش گسترده‌تر برای کنترل اطلاعات و حمایت از متحدان سیاسی باشد، نه یک رقابت سالم 🧐
مدیا مترز قسم خورده تا آخر برای دفاع از آزادی بیان مبارزه کند، چرا که این نبرد می‌تواند آینده آزادی بیان آنلاین را شکل دهد ✊

نکات کلیدی این خبر

جنگ FTC با مدیا مترز بر سر گزارش مدیا مترز درباره تبلیغات در اِکس
اتهام FTC توطئه مدیا مترز برای هماهنگی تبلیغ‌کنندگان علیه اِکس
نظر قاضی تحقیقات FTC انتقام‌جویی سیاسی برای ساکت کردن منتقدان است
حق آزادی بیان شرکت‌ها حق دارند انتخاب کنند کجا تبلیغ نکنند تا از برندشان محافظت کنند
نگرانی بزرگتر تلاش برای کنترل اطلاعات و حمایت از متحدان سیاسی
موضع مدیا مترز تا آخر برای دفاع از آزادی بیان مبارزه خواهد کرد

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها