Uber Eats اکنون به فروشندگان امکان می‌دهد تا درباره سفارش‌هایشان به مشتریان پیام دهند.

سلام بینندگان عزیز! 🤩 امروز با خبری جذاب از دنیای تکنولوژی و غذا در خدمت شماییم.

شرکت اوبر ایتس (Uber Eats)، پلتفرم معروف سفارش آنلاین غذا، خبر از معرفی ویژگی‌های جدیدی برای بهبود ارتباط مشتری و رستوران داده است. 📱

حالا رستوران‌ها می‌توانند مستقیماً با مشتریان چت کنند 🤝 تا مشکلاتی مثل تمام شدن یک غذا یا درخواست‌های خاص را سریع حل کنند. همچنین، اوبر ایتس از ابزارهای جدید هوش مصنوعی (AI) رونمایی کرده است 💡 که به رستوران‌ها کمک می‌کند توضیحات و عکس‌های منو را بهبود بخشند و نظرات مشتریان را بهتر مدیریت کنند.

علاوه بر این، مشتریان می‌توانند از سفارش خود عکس بگیرند و برای اوبر ایتس ارسال کنند. 📸 اگر عکسشان انتخاب شود، جایزه نقدی می‌گیرند. این کار باعث می‌شود دیگران هم با دیدن ظاهر واقعی غذا، بیشتر ترغیب به سفارش شوند.

نکات کلیدی این خبر:
* امکان چت مستقیم بین رستوران‌ها و مشتریان برای حل مشکلات سفارش.
* معرفی ابزارهای هوش مصنوعی برای بهبود توضیحات غذا، عکس‌های منو و مدیریت نظرات.
* تشویق مشتریان به ارسال عکس از سفارش‌ها و دریافت جایزه.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها