Rapido، رقیب Uber، پس از فروش سهام Swiggy، ارزش‌گذاری خود را به ۲.۳ میلیارد دلار رساند و دوبرابر کرد.

👋 خبر فوری از هند! رپیدو، پلتفرم تاکسی آنلاین که رقیب اوبر است، ارزش خود را دو برابر کرد و به ۲.۳ میلیارد دلار رسید. 🚀
این اتفاق پس از آن افتاد که اسویگی، غول تحویل غذا، کل ۱۲٪ سهام خود در رپیدو را به مبلغ ۲۷۰ میلیون دلار فروخت. 💰
دلیل این فروش، ورود رپیدو به بازار تحویل غذا بود که با کسب‌وکار اصلی اسویگی در تضاد منافع قرار گرفت. 🍔
حالا رپیدو، که قبلاً ۱.۱ میلیارد دلار ارزش داشت، بیش از دو برابر قیمت‌گذاری شده است.
اسویگی نیز تمرکز خود را بر روی سرویس‌های “تحویل فوری” (مثل Instamart) گذاشته است. 📦

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها