**Keplar، استارتاپ هوش مصنوعی صوتی با حمایت Kleiner Perkins، به دنبال جایگزینی تحقیقات بازار سنتی است.**

📢 خبر فوری! شرکت “کپلار” با استفاده از هوش مصنوعی صوتی، انقلابی در تحقیقات رضایت مشتری ایجاد کرده و به تازگی ۳.۲ میلیون دلار سرمایه جذب کرده است. 🚀
پیش از این، شرکتهای بزرگ (مثل “فورچون ۵۰۰” که همان شرکتهای خیلی معروف و ثروتمند دنیا هستند) برای فهمیدن نظر مشتریانشان باید هزینه زیادی به شرکتهای تحقیقات بازار میدادند و ماهها صبر میکردند. اما “کپلار” با رباتهای صوتی بسیار پیشرفته و واقعی، با مشتریان مصاحبه میکند تا بفهمد آنها چه چیزی را دوست دارند یا دوست ندارند. 🗣️
این روش نه تنها بسیار سریعتر و ارزانتر است، بلکه به لطف پیشرفتهای جدید در هوش مصنوعی، گفتگوها آنقدر طبیعی هستند که گاهی مشتریان فراموش میکنند با یک هوش مصنوعی صحبت میکنند! 🤯 شرکتهایی مثل “کلروکس” و “اینترکام” هم از خدمات “کپلار” استفاده میکنند.
نکات کلیدی این خبر:
* استفاده از هوش مصنوعی صوتی برای تحقیقات بازار.
* جمعآوری نظرات مشتریان با سرعت و هزینه بسیار کمتر.
* جذب سرمایه ۳.۲ میلیون دلاری از سرمایهگذاران معتبر (مانند کلاینر پرکینز).
* گفتگوهای واقعگرایانه و طبیعی با مشتریان توسط هوش مصنوعی.