Threads با ارائه پشتیبانی رایگان از محتوای تا ۱۰ هزار کاراکتر و لینکهای برجسته، X را به چالش میکشد.

خبر فوری 🚨: “تردز” (Threads)، شبکه اجتماعی رقیب ایکس، به تازگی قابلیت جذابی را معرفی کرده که به کاربران امکان میدهد پستهای متنی بسیار طولانیتری منتشر کنند. این خبر به خصوص برای تولیدکنندگان محتوا بسیار مهم است.
این قابلیت جدید به شما اجازه میدهد تا حداکثر ۱۰ هزار کاراکتر (شامل حروف، اعداد و علائم) را در یک پست خود قرار دهید. قبلاً این محدودیت ۵۰۰ کاراکتر بود. ✍️ هدف اصلی “متا” (شرکت مادر تردز) از این اقدام، کمک به تولیدکنندگان محتواست تا بتوانند مطالب کاملتری را به اشتراک بگذارند و حتی به کارهایشان در پلتفرمهای دیگر مثل وبلاگها، خبرنامهها یا پادکستهایشان لینک دهند. 🔗
در حالی که “ایکس” (توییتر سابق) هم برای مشترکین پولیاش قابلیت ارسال پستهای طولانی را دارد (حتی تا ۲۵ هزار کاراکتر)، اما تردز این امکان را به صورت *رایگان* برای همه فراهم کرده است. 🎁 نکته مهم دیگر این است که تردز برخلاف ایکس، لینکهای بیرونی را به صورت برجسته نمایش میدهد و از هدایت کاربران به محتوای خارج از پلتفرم خودش حمایت میکند. 🥳
شما میتوانید متنهای طولانی خود را در تردز قالببندی کنید؛ یعنی میتوانید بخشهایی را ضخیم (Bold)، کج (Italic)، زیر آن خط بکشید یا حتی از ایموجیها استفاده کنید تا پستتان جذابتر شود. 🎨 البته فعلاً این محتوا در موتورهای جستجو مثل گوگل قابل پیدا شدن نیست و با سایر شبکههای اجتماعی غیرمتمرکز (مثل ماستادون) ارتباط (فدره) برقرار نمیکند، اما تردز اعلام کرده که در حال بررسی این قابلیتها برای آینده است. ⏳
⚡️ نکات کلیدی این خبر:
* قابلیت ارسال پستهای تا ۱۰ هزار کاراکتر در تردز فعال شد.
* این امکان برای همه کاربران و به صورت رایگان فراهم شده است.
* تولیدکنندگان محتوا میتوانند به راحتی به لینکهای خارج از تردز اشاره کنند.
* قابلیت قالببندی متن (بولد، ایتالیک و…) به پستها اضافه شده است.
* محتوای طولانی فعلاً در موتورهای جستجو قابل ایندکس نیست و با شبکههای غیرمتمرکز ارتباط ندارد.