Taco Bell در استفاده از هوش مصنوعی در بخش سفارشهای ماشینرو تجدید نظر میکند.

سلام! 🎙️ خبر فوری از دنیای تکنولوژی و فستفود!
تاکوبل، رستوران زنجیرهای معروف، در حال بررسی نحوه استفاده از هوش مصنوعی برای سفارش گرفتن از مشتریان سواره (درایو-ترو) است. 🍔
در حال حاضر، تاکوبل در بیش از ۵۰۰ شعبه خودش، از یک سیستم هوش مصنوعی صوتی استفاده میکنه تا سفارشات رو بگیره. این سیستم، که بدون دخالت انسان با مشتری صحبت میکنه، گاهی دچار مشکل شده و حتی بعضیها برای اینکه بتونن با یک کارمند واقعی صحبت کنند، سفارشهای عجیب و غریبی مثل ۱۸ هزار لیوان آب دادهاند! 😂
مدیر ارشد دیجیتال تاکوبل هم گفته که خودش تجربه متفاوتی با این سیستم داره؛ گاهی خوبه و گاهی هم نه. به همین دلیل، تاکوبل هنوز در حال تصمیمگیریه که چقدر و کجاها از هوش مصنوعی استفاده کنه. شاید در ساعات شلوغی، بهتر باشه که یک کارمند واقعی سفارشها رو بگیره تا تجربه بهتری برای مشتری ایجاد بشه. هدف اینه که با آموزش تیمها، هوش مصنوعی به بهترین شکل ممکن و در زمان مناسب مورد استفاده قرار بگیره. 🤖
نکات کلیدی این خبر:
* تاکوبل در حال بررسی گستردهتر استفاده از هوش مصنوعی صوتی برای سفارشگیری است.
* سیستم هوش مصنوعی در بیش از ۵۰۰ شعبه نصب شده اما با چالشهایی روبروست.
* تصمیمگیری نهایی در مورد نحوه استفاده از هوش مصنوعی، هنوز در دست بررسی است.
* شاید در زمانهای شلوغ، استفاده از نیروی انسانی برای سفارشگیری اولویت داشته باشد.