چگونه دو انصرافی UC Berkeley برای استارتاپ اتوماسیون بازاریابی AI خود، ۲۸ میلیون دلار سرمایه جذب کردند.

استارتاپ “کانورژن” (Conversion) که در زمینه اتوماسیون بازاریابی با هوش مصنوعی فعالیت میکند، ۲۸ میلیون دلار سرمایه جدید جذب کرده است. 🚀 این شرکت پنج سال پیش توسط نیل تواری و جیمز جیائو، دو دانشجوی ترکتحصیل کرده از دانشگاه برکلی، تأسیس شد.
داستان تأسیس آنها جالب است: نیل از دبیرستان به کارآفرینی علاقه داشت و یک دوست خانوادگی اولین سرمایهگذارشان شد. آنها فهمیدند تیمهای بازاریابی نیاز به ابزاری با قابلیتهای اتوماسیون هوش مصنوعی دارند. 🤖 در سن ۱۹ سالگی، کالج را رها کردند تا روی این ایده کار کنند و حتی در ابتدا، با پنج هماتاقی دیگر در یک آپارتمان کوچک زندگی میکردند! 😅 محصول “کانورژن” هوش مصنوعی را از پایه در خود دارد و کارهایی مثل دستهبندی مشتریان و ارسال ایمیلهای شخصیسازیشده را خودکار میکند. 📧 این شرکت در دو سال گذشته به درآمد سالانه نزدیک به ۱۰ میلیون دلار رسیده و ۹۰ درصد مشتریانش، شرکتهای متوسطی هستند که نرمافزارهای قدیمی بازاریابی خود را با “کانورژن” جایگزین کردهاند. 📈
نکات کلیدی:
* جذب ۲۸ میلیون دلار سرمایه جدید برای “کانورژن” 💰
* ارائه ابزار اتوماسیون بازاریابی با هوش مصنوعی 💡
* تاسیس توسط دو دانشجوی ترکتحصیل کرده 🎓
* رشد سریع به درآمد سالانه ۱۰ میلیون دلار 🚀