زاکربرگ: AI زمان صرف شده در Facebook و Instagram را در سه‌ماهه دوم افزایش داد.

سلام به شما بینندگان عزیز! 👋 امروز با خبری داغ از دنیای تکنولوژی و شرکت بزرگ متا، سازنده فیس‌بوک و اینستاگرام، همراه شما هستیم.

مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا، اعلام کرده که هوش مصنوعی باعث شده کاربران زمان بیشتری را در برنامه‌های این شرکت بگذرانند. 😮
او گفته با وجود اینکه بعضی‌ها از “محتوای بی‌کیفیت تولید شده با هوش مصنوعی” (که در اصطلاح بهش “AI Slop” می‌گن) گله دارند، سیستم‌های هوش مصنوعی متا دارند بهتر عمل می‌کنند و محتوای جذاب‌تری به کاربران پیشنهاد می‌دهند. 🎯
نتیجه این پیشرفت‌ها، افزایش ۵ درصدی زمان استفاده از فیس‌بوک و ۶ درصدی اینستاگرام در همین سه ماهه بوده است. 📈
متا اعلام کرده که روزانه بیش از ۳.۴ میلیارد نفر از یکی از برنامه‌های اصلی‌اش مثل فیس‌بوک، اینستاگرام، واتس‌اپ یا مسنجر استفاده می‌کنند که نسبت به سال گذشته ۶ درصد رشد داشته. این موضوع به افزایش درآمد شرکت کمک کرده و درآمد کل برنامه‌ها به ۴۷.۱ میلیارد دلار رسیده است. 💰
همچنین، زمان تماشای ویدئو ۲۰ درصد بیشتر شده و برنامه جدید “تردز” (رقیب توییتر سابق) هم به لطف هوش مصنوعی پیشرفته (که به آن Large Language Models یا LLMs می‌گویند) رشد خوبی داشته است. 🚀

نکات مهم خبر:
* هوش مصنوعی، عامل اصلی افزایش زمان حضور کاربران در اپلیکیشن‌های متا.
* رشد قابل توجه زمان استفاده از فیس‌بوک و اینستاگرام در سه ماهه اخیر.
* افزایش تعداد کاربران روزانه و درآمد کلی شرکت متا.
* رشد ۲۰ درصدی زمان تماشای ویدئو و پیشرفت برنامه “تردز”.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
قدیمی‌ترین
تازه‌ترین بیشترین رأی
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها